ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

«Ζαχαρώνουν» τη στέβια οι κολοσσοί τροφίμων επενδύοντας στην ανάπτυξή της.


-Ένα ελάχιστα γνωστό φυτό, που είναι 200 φορές πιο γλυκό από τη ζάχαρη, κατάφερε την τελευταία δεκαετία να εξελιχθεί σε µια παγκόσµια βιοµηχανία ύψους 4 δισ. δολαρίων και να κάνει αισθητή την παρουσία του από ποτά και αναψυκτικά µέχρι και σε κέτσαπ.

-Ο λόγος για τη στέβια, η επεξεργασία της οποίας δίνει ένα γλυκαντικό µε µηδενικές θερµίδες και για χάρη της ένας νέος «πόλεµος» έχει αρχίσει µεταξύ των κολοσσων τροφίµων που αφήνουν σταδιακά τη ζάχαρη, σύµφωνα µε δηµοσίευµα του πρακτορείου Bloomberg. Μάλιστα, µε βάση τα στοιχεία του ερευνητικού κέντρου Euromonitor International, η κατανάλωση της στέβιας από το 2011 έως το 2016 τριπλασιάστηκε. Στην ΕΕ εγκρίθηκε η χρήση της στα τρόφιµα το 2011, ενώ πλέον καλλιεργείται σε πάρα πολλά µέρη ανά τον κόσµο (Παραγουάη, Κένυα, Κίνα, ΗΠΑ, Βιετνάµ, Ινδία, Αργεντινή και Κολοµβία).

-Ωστόσο, αν και για την ώρα το ποσοστό της στις πωλήσεις γλυκαντικών παραµένει χαµηλά, κοντά στο 1% σε σύγκριση µε το 83% που έχει η ζάχαρη, κολοσσοί αγροτικών εµπορευµάτων όπως Cargill Inc., ED&F Man Holdings Ltd. και η Archer Daniels Midland (ADM) επενδύουν ολοένα και περισσότερο. Ακόµη προχωρούν και σε ερευνητικές δραστηριότητες γύρω από τη στέβια µε σκοπό να βελτιώσουν τη γεύση της.

Ακόµα πιο δυναµική εξέλιξη

«Πρόκειται για µια αγορά που έχει τεράστιο δυναµική ανάπτυξης. Βλέπουµε πολλές ευκαιρίες επενδύσεων στον κλάδο αυτό», αναφέρει στο Bloomberg, ο Τζόναθαν Χιού, υπεύθυνος του αγροτικού τµήµατος της εταιρείας εµπορευµάτων ED&F Man, που έχει την έδρα της στο Λονδίνο και κατέχει µετοχές στην εταιρεία στέβιας Unavoo Sweetener.

Μιλάνε για Άγιο ∆ισκοπότηρο

-Την ίδια ώρα, αξίζει να σηµειωθεί ότι η αναζήτηση ενός υποκατάστατου της ζάχαρης που θα ταυτόχρονα θα είχε χαµηλές θερµίδες αλλά και δεν θα αλλοίωνε τη γεύση για εικονικές µάρκες συνεχιζόταν εδώ χρόνια στη βιοµηχανία τροφίµων, ειδικά λόγω των φαινοµένων παχυσαρκίας και σακχαρώδη διαβήτη που τείνουν να λάβουν επιδηµικές διαστάσεις. Με τον καιρό, αυτή η αναζήτηση οδήγησε σε τεχνητά γλυκαντικά όπως η ασπαρτάµη, η σουκραλόζη και η ξυλιτόλη. Αλλά πολλοί καταναλωτές αναφέρουν δυσάρεστες παρενέργειες από αυτά τα προϊόντα ή ανησυχούν για τη λήψη χηµικών προσθέτων. Αντιθέτως, η στέβια λανσάρεται ως ένα φυσικό γλυκαντικό που έχει σχεδόν µηδενικές θερµίδες και γλυκαιµικό δείκτη στο µηδέν, που σηµαίνει ότι µπορεί να καταναλωθεί και από διαβητικούς.

Γιαννακοπούλου Φανή|  20/08/2017 - 06:49 πμ

Πηγή:http://ift.tt/2v2KO9E

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Unknown

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video